Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Interpretační a pedagogické uchopení cyklu Bagately a Impromtus Bedřicha Smetany
Walterová, Kateřina ; Tichá, Libuše (vedoucí práce) ; Gregor, Vít (oponent)
Cílem této diplomové práce je hlubší pochopení kompozičního záměru a návrh interpretačního pojetí a pedagogického řešení klavírního cyklu Bagately a Impromtus Bedřicha Smetany. První část textu bude zaměřena na osobnost skladatele a okolnosti spojené se vznikem díla. Ve své druhé části je práce věnována komplexní analýze jednotlivých částí cyklu a jejich interpretačnímu a pedagogickému uchopení. Součástí práce je rozhovor s klavíristou Miroslavem Sekerou a jeho pohled na interpretaci díla.
Claude Debussy: Klavírní dílo a jeho využití na uměleckých školách
Panchartková, Petra ; Kopecká, Věra (vedoucí práce) ; Tichá, Libuše (oponent)
Tato práce se zabývá životem a dílem francouzského impresionistického skladatele Clauda Achilla Debussyho a jeho využitelností na základním a středním stupni umělecké- ho školství. První část zpracovává život a dílo skladatale, podrobně se zabývá dílem pro klavír. Druhá část práce zkoumá prostřednictvím ankety a rozhovorů s učiteli základních uměleckých škol užívání skladeb Clauda Debussyho a impresionismu ve výuce základních uměleckých škol a konzervatoří. Součástí této části práce jsou plně citované rozhovory s pedagožkou základní umělecké školy, která skladby Clauda Debussyho a impresionismu ve výuce využívá a také se žákem, který pod jejím vedením skladbu Clauda Debussho in- terpretuje. Přílohou práce je osmdesát notových příkladů skladeb Clauda Debussyho a nahrávka žáka základní umělecké školy interpretujícího Debussyho Arabesku. KLÍČOVÁ SLOVA Claude Debussy, klavír, klavírní skladba, interpretace, využitelnost ve výuce, zá- kladní umělecká škola, konzervatoř.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.